"Çelsi" "Qarabağ"la oyun ərəfəsində hücumçu problemi ilə üzləşib .....                     Bakıda yeni televiziya qülləsinin istifadəyə veriləcəyi TARİX açıqlandı .....                     Prezident “Bakı Prosesi”nin 10-cu ildönümünün qeyd edilməsi haqqında .....                     Azərbaycan Prezidenti latviyalı həmkarını .....                     Kanada şirkəti Azərbaycanın quru yatağından hasilatın həcmini açıqlayıb .....                     “Nurgun Motors” prezidentinin “avtoş” oğlu həbsdən çıxır .....                     Azərbaycanda növbəti yeraltı təkan baş verib .....                     Oğurlanmış qoyunlar sahibinə qaytarıldı .....                     Dolların noyabrın 20-nə olan məzənnəsi .....                     NATO baş katibi Türkiyədən üzr istəyib .....                     Səməd Seyidov Ərdoğanın Qarabağ və Putinlə bağlı bəyanatı haqda .....                     Motosikletçilər yaponiyalını soydular .....                     Moskva məhkəməsində 6 məhbus damarını doğrayıb .....                     Fəal vikipediyaçıdan “Milli Dirçəliş Günü”nə töhfə .....                     Damla “Gülsah Lange ile Mutfak Sohbetleri”ndə .....                     Məktəbli qıza qarşı qeyri-etik hərəkətlər edən şəxs saxlanılıb .....                     Ərinin ölümündə təqsirləndirilən qadın məhkəmə zalından azadlığa buraxılıb .....                     2018-ci il kimlərə xoşbəxtlik gətirəcək? .....                     Seysmoloji Xidmət Mərkəzindən İTTİHAMLARA cavab: .....                     BDU-da Milli Dirçəliş Gününü qeyd ediblər .....                     Sumqayıtda törədilən dəhşətli qətlin üstü açılıb .....                     Qanun sərtləşməlidir, bu qara niyyətlilər… .....                     Yığıncaqda “Lotu Quli”yə səs veriləcək .....                     “Bakcell” 3 gəncin layihəsini maliyyələşdirdi .....                     “MHP ilə seçkiqabağı ittifaqın yaradılması barədə düşünə bilərik” .....                     Arif Alışanovun həbs etdirdiyi sahibkarın qızı 1-ci vitse-prezidentə müraciət etdi .....                     “Özbəkneftqaz”la birgə layihələrin həyata keçirilməsi üçün böyük perspektivlər var .....                     “Kontakt Home”un daha bir dələduz əməli ifşa olundu .....                     NATO təlimində Ərdoğan və Atatürkün fotoları hədəf kimi seçilib .....                     Şirvanda yol polisi reyd keçirdi .....                     Polislər tatamidə güclərini sınadılar .....                     Xarici sularda üzən gəmilərimizin fəaliyyət coğrafiyası genişlənir .....                     Zimbabvedə prezidentin impiçmentinə hazırlıq görülür .....                     “ABŞ İŞİD-ə çoxlu dollar verib” .....                     "Payız-qış mövsümündə işıq problemi olmayacaq" .....                     Azərbaycanda "Rəşadət” ordeni təsis edilib .....                     "Lider TV" maddi sıxıntı ucbatından regional bölmələrini bağlayıb .....                     Yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqələri yanvarın 1-dən veriləcək .....                     Ermənilər Ağdamda dinc sakinləri atəşə tutub .....                     Milli Məclis “Prokurorluq haqqında” qanuna dəyişiklik edib .....                 

“Bakı-Tbilisi-Qars Avrasiya məkanının iqtisadi coğrafiyasını dəyişdirmək imkanına malikdir” - deputat
Tarix: 8-11-2017, 11:32 | Çap et
“Bakı-Tbilisi-Qars Avrasiya məkanının iqtisadi coğrafiyasını dəyişdirmək imkanına malikdir”
Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu xəttinin istifadəyə verilməsi təkcə Azərbaycan və region dövlətləri üçün deyil, qlobal əhəmiyyətli tarixi hadisədir. BTQ Bakıdan başlayaraq Gürcüstanın Tbilisi və Axalkalaki şəhərlərindən keçməklə Türkiyənin Qars şəhərinə gedir və beləliklə, Azərbaycanla Türkiyəni, Şərqlə Qərbi birləşdirir. BTQ dəmir yolu xətti layihəsi uzun dövr gündəmdə olsa da, onun reallaşması yalnız Azərbaycan tərəfinin dəstəyi sayəsində mümkün olub. Oktyabrın 30-da Azərbaycan, Türkiyə prezidentlərinin, Gürcüstan, Qazaxıstan, Özbəkistan Baş nazirlərinin, Türkmənistan və Tacikistan nümayəndə heyətinin iştirakı ilə Bakıda sözügedən dəmir yolunun təntənəli açılış mərasimi keçirilib. Noyabrın 1-də isə Tehranda Prezidentlər İlham Əliyev, Həsən Ruhani və Vladimir Putinin üçtərəfli zirvə görüşü keçirilib. Həmin görüşdə bir çox regional məsələlərlə yanaşı, Şimal-Cənub, Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizlərinin formalaşdırılması barədə müzakirələr aparılıb. Qeyd olunan hadisələr, Azərbaycanın reallaşdırdığı beynəlxalq layihələr, onların ölkəmizə və regiona faydası, iqtisadi-siyasi əhəmiyyəti ilə bağlı "Kaspi”nin suallarını Milli Məclisin İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin üzvü, deputat Tahir Mirkişili cavablandırır.

- Tahir müəllim, Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti, eləcə də gələcəkdə reallaşacaq Şimal-Cənub layihəsi Azərbaycanın nəqliyyat qovşağına çevrilməsində necə rol oynayır?
- İlk öncə qeyd etmək istərdim ki, Avrasiya məkanında dünyanın iki nəhəng iqtisadi güc mərkəzi yerləşir. Bunlar Qərbdə Avropa Birliyi, şərqdə isə Çindir. Bu iki nəhəng iqtisadi mərkəz arasında olan ticarət əlaqələri, yük daşımaları hər il genişlənir. Hazırda Avropa Birliyi ilə Çin arasında ticarət həcmi 500 milyard dolları keçir. İki güc mərkəzi arasında yük daşımalarının həcmi illik 100 milyon tondan çoxdur. Genişlənməkdə olan bu əlaqələr tranzit ölkələr üçün də böyük iqtisadi mənfəət vəd edir. Hazırda Avropa Birliyi və Çin arasındakı yükdaşımalar şimaldan Trans-Sibir dəmir yolu vasitəsilə Rusiya ərazisindən keçməklə, cənubdan isə Hind okeanı-Süveyş kanalı dəniz yolu vasitəsilə daşınır. Şimal dəmir yolu marşrutu əsasən siyasi cəhətdən Avropa Birliyi ölkələri ilə sabit münasibətləri olmayan Rusiyadan keçdiyindən yüksək siyasi risklər daşıyır. Cənub dəniz yolu marşrutu isə xeyli vaxt tələb etdiyindən ticarətin artan dinamikliyinə cavab verə bilmir. Dünya üzrə avtomobil yolları ilə daşınan yüklərin 2030-cu ilə qədər 30, 2050-ci ilə qədər 50 faizinin dəmir yolları üzərinə keçirilməsi proqnozlaşdırılır. 2050-ci ildə 2005-ci ilə nisbətən dəmir yolu ilə daşımalarını 87 faiz artması gözlənilir. Məhz bu kontekstdə Avrasiya məkanında daha qısa, siyasi cəhətdən sabit və bütün bölgələrin inkişafına təkan verəcək bir marşruta ehtiyac yaranmışdı. Bu potensialı dəyərləndirərək, ümummilli lider Heydər Əliyevin təşəbbüsü ilə 7-8 sentyabr 1998-ci il tarixlərində Bakı şəhərində Azərbaycan, Bolqarıstan, Gürcüstan, Qırğızıstan, Moldova, Rumıniya, Türkiyə, Özbəkistan və Ukraynanın dövlət başçılarının, 13 beynəlxalq təşkilat və 32 dövlətin nümayəndə heyətinin iştirak etdiyi Tarixi İpək Yolunun bərpasına həsr olunmuş beynəlxalq konfrans keçirilib, Avropa İttifaqının TRASEKA proqramı əsasında "Avropa-Qafqaz-Asiya dəhlizinin inkişafı üzrə beynəlxalq nəqliyyat haqqında əsas çoxtərəfli Saziş” imzalanıb və Bakı Bəyannaməsi qəbul edilib. Saziş 12 dövlətin – Azərbaycan, Gürcüstan, Ermənistan, Bolqarıstan, Rumıniya, Moldova, Ukrayna, Özbəkistan, Qazaxıstan, Qırğızıstan, Tacikistan və Türkiyənin dövlət və hökumət başçıları tərəfindən imzalanıb. Məhz bu Bakı Bəyannaməsi Bakı-Tbilisi-Qars layihəsinin siyasi özəyini təşkil edirdi. 2007-ci ildə Prezident İlham Əliyevin təşəbbüsü və siyasi iradəsi, Azərbaycan dövlətinin iqtisadi dəstəyi ilə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsinin həyata keçirilməsi üzrə Azərbaycan-Türkiyə-Gürcüstan arasında saziş imzalanıb. Qeyd etmək lazımdır ki, o zamanlar digər bir layihənin də həyata keçirilməsi üçün Ermənistan rəhbərliyi və onların havadarları bütün güclərini sərf etmişdilər. Bu layihə, Qars-Gümrü-Tbilisi layihəsi idi. Bu layihənin həm də bəzi hissələri hazır idi hətta. Ancaq Azərbaycan dövlətini gücü, Azərbaycan Prezidentinin nüfuzu və Bakı-Tbilisi-Qars layihəsinin iqtisadi potensialı bu layihənin mübarizədə qalib gəlməsinə səbəb oldu. Bakı-Tbilisi-Ceyhan və Bakı-Tiflis-Ərzurum layihələrindən sonra hər üç ölkənin reallaşdırdığı üçüncü böyük layihə olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu Avrasiya məkanının iqtisadi coğrafiyasını dəyişdirmək imkanına malikdir. Tarixi ipək yolunun marşrutundan keçən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunu "Dəmir İpək Yolu” layihəsi də adlandırmaq olar. Tezliklə istismara veriləcək Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi ilə Bakı-Tbilisi-Qars layihəsi Azərbaycanda beynəlxalq nəqliyyat dəhlizlərinin kəsişməsini yaradacaq ki, bu da ölkəmizin bu layihələrdən siyasi və iqtisadi cəhətdən maksimum faydalanmasına imkan verəcək.

- İqtisadi baxımdan bu kimi layihələr Azərbaycana hansı dvidentlər gətirəcək?
- Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu ilkin mərhələdə ildə 1 milyon sərnişin və 6.5 milyon ton yük daşımaq gücünə sahibdir. Dəmir yolunun ildə 3 milyon sərnişin və 20 milyon ton yük daşımaq potensialı vardır. BTQ layihəsi Qərb istiqamətində Türkiyə ərazisindən Marmaray layihəsi vasitəsilə Avrasiya tunelindən keçməklə Avropa Birliyi dəmir yolları şəbəkəsinə inteqrasiya olunub. Şərqdə isə Xəzər dənizinin Şərq limanları vasitəsilə Çinə qədər uzanacaq. Qeyd etmək lazımdı ki, hazırda Qazaxıstan Aktau limanının yük aşırma gücünü ildə 19.5 milyon tona qədər çatdırıb. Ələtdə inşa olunan Bakı Beynəlxalq Ticarət Dəniz Limanının da ilkin mərhələdə yükaşırma gücü 20 milyon ton ətrafındadır. Beynəlxalq standartlara görə, dəmir yollarında 1 ton yükün 1 km daşınması 0.1 dollara başa gəlir. Bu standartlar ilə hesabladıqda Azərbaycanın 20 milyon ton yük daşınmasından əldə edə biləcəyi gəlir 1 milyard dollardan çoxdur. Hazırda Türkiyə-Gürcüstan-Azərbaycan arasında xarici ticarətin həcmi 4.2 milyard dollardır. İlkin hesablamalara görə, BTQ dəmir yolunun işə düşməsi ilə hər üç ölkə arasındakı ticarətin həcmi 10 milyard dollara çatacaq. Layihənin tam işə düşməsi ilə Azərbaycanın yüklərin tranzitindən əldə edəcəyi gəlir 1 milyard dollardan çox olacaqdır. Bu layihə həm də Azərbaycan ixracatçıları üçün yeni bazarlara daha sürətli və ucuz xərclərlə çıxmaq imkanı yaradacaqdır ki, bu da ölkənin ixrac siyasətinin güclənməsinə böyük təkan verəcəkdir. Qeyd etmək istərdim ki, Türkiyənin Körfəz və Orta Asiya ölkələrinə ixracının artırılmasında ən böyük əngəl nəqliyyat problemləridir. Türkiyə ilə İran arasındakı yol müasir ehtiyaclara tam cavab verə bilmədiyindən iki ölkə arasında artan ticarət dövriyyəsinin təmin olunması üçün Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu mühüm rol oynayacaqdır. Belə ki, iki ölkə arasında dəmir yolu üzərindən ildə 1 milyon ton yük daşımalarının planlaşdırılması Van gölü və Saraksda ləngimələrin baş verməsi üzündən nəqliyyat şirkətlərinin bu yollardan uzaqlaşıb Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yoluna keçməsinə stimul yaradacaqdır. Eyni zamanda, Türkiyə ilə Rusiya arasında illik 16 milyon tondan çox yük daşımalarının da sürət və tarif baxımından daha əlverişli olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu vasitəsilə Şimal xətti üzərindən həyata keçirilməsi gözlənilir. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun işə salınmasının mühüm bir nəticəsi də regionda yeni bir enerji dəhlizi yaranması olacaqdır. Azərbaycanın neft-kimya məhsullarının bu xətt üzərindən bütün dünyaya çatdırılması imkanları xeyli artacaqdır. Buna əlavə olaraq Türkiyə ilə Orta Asiya ölkələri arasındakı yük daşımalarını həyata keçirən mövcud nəqliyyat qurumları bu xətdən faydalanmaq istəyəcəklər. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu hər üç ölkədə məşğulluq və kiçik ticarət baxımından da böyük bir canlanma yaradacaqdır. Yüklərin marşrutlar boyunca emal edilməsi, əlavə dəyərlərin yaradılması, ixrac və xidmət üçün yeni sahələrin yaranması imkanları daha da artacaq, bu isə son nəticədə insanların rifahının daha da artmasına gətirib çıxaracaqdır.

- Azərbaycanın beynəlxalq iqtisadi layihələri reallaşdırılması dünyada ölkəmizə olan münasibəti hansı səviyyəyə çatdırır?
- Azərbaycan artıq uzun illərdir ki, beynəlxalq aləmdə etibarlı bir tərəfdaş kimi tanınıb. Regionun inkişafına, Avropa Birliyinin enerji təhlükəsizliyinin təmin olunmasına, Asiya və Avropa arasında etibarlı ticarət vasitəsi olmağı sübut etmiş Azərbaycanın hər bir təşəbbüsü maraqla qarşılanır. Belə təşəbbüslərin demək olar ki, hamısı reallaşır. Çünki, Azərbaycanın təşəbbüsləri praqmatikdir və qarşılıqlı faydalara əsaslanır. Təsadüfi deyil ki, belə layihələrin həyata keçməsi ilə ölkənin beynəlxalq aləmdə siyasi nüfuzu daha da artır.

- Bəs adlarını qeyd etdiyimiz iqtisadi layihələrin reallaşdırılması ölkəmiz üçün siyasi baxımdan nə dərəcədə əhəmiyyətlidir?
- Bu layihənin həyata keçməməsi üçün Ermənistan rəhbərliyi və onların havadarları uzun illər çalışıblar. Hətta özlərini də inandırmışdılar ki, layihə həyata keçməyəcək. Ancaq Azərbaycan Prezidentinin siyasi nüfuzu və Azərbaycan dövlətinin iqtisadi qüdrəti ilə layihə reallaşdı. Bu, siyasi cəhətdən Azərbaycanın qələbəsi oldu. Digər tərəfdən, bu layihə Azərbaycanın tərəfdaşlarının sayını daha da artırdı. Layihəyə Orta Asiya dövlətlərinin, Qazaxıstanın qoşulması bu ölkələri həm də siyasi cəhətdən daha yaxın tərəfdaşlara çevirəcək.

- Belə layihələr gələcəkdə regionun ümumi inkişafına necə təsir edəcək?
- Həyata keçirilən BTQ, həm də Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizləri bütövlükdə regionu Avropa və Asiya bazarları ilə inteqrasiya edəcək. Bir tərəfdən regiona sərmayə, texnologiya və bilik axını güclənəcək, digər tərəfdən regionun ixracatçıları üçün xarici bazarlara əlverişli çıxış imkanı yaranacaqdır. Bu layihələr xarici bazarlara daha ucuz və qısa müddətdə çıxış imkanı yaratdığından, bütövlükdə regionun rəqabət qabiliyyətini artıracaqdır. Digər tərəfdən, Qarsdan Naxçıvana dəmir yolunun çəkilməsi Muxtar Respublikanın iqtisadi blokadadan çıxmasına geniş imkanlar yaradacaqdır.

- BTQ də daxil olmaqla, artıq neçənci layihədir ki, işğalçı Ermənistan onun iştirakçısı olmur, kənarda saxlanılır. Bu baxımdan sözügedən layihələrin əhəmiyyətini necə dəyərləndirirsiniz?
- Azərbaycanın əsas problemi işğal olunmuş ərazilər və Dağlıq Qarabağ münaqişəsidir. Ölkənin inkişafında əsas məqsədlərdən biri də bu münaqişədə ədalətin bərpa olunması və işğalçılıq siyasətinə son qoyulmasıdır. Ermənistanın iqtisadi cəhətdən belə layihələrdən kənar qalması onun işğalçı siyasəti ilə bağlıdır. Bunun da nəticəsini onlar görürlər. Ermənistan artıq müstəqil dövlət kimi yox olma həddinə çatıb. Ümid edirik ki, Ermənistan rəhbərliyi tezliklə Azərbaycana qarşı işğalçılığa son qoyacaq və ölkəmizin region üçün yaratdığı iqtisadi və siyasi faydalardan bəhrələnməyə çalışacaqlar. Bu, bir qədər əvvəl qeyd etdiyim kimi, Ermənistan yalnız işğalçılıq siyasətinə son verdikdə mümkün ola bilər. Əks halda, bütün layihələrdən təcrid olunmuş Ermənistanın gələcəyi sual altındadır.







 
Sorğu

QARABAĞI HANSI YOLLA AZAD EDƏ BİLƏRİK?
Savaş yolu ilə
Sülh yolu ilə
Qarabağ əldən gedib ey...

Şirkət-Xidmət
   
Xəbər lenti
                                                 
"Çelsi" "Qarabağ"la oyun ərəfəsində hücumçu problemi ilə üzləşib
Bu gün, 18:15
Bakıda yeni televiziya qülləsinin istifadəyə veriləcəyi TARİX açıqlandı
Bu gün, 18:09
Prezident “Bakı Prosesi”nin 10-cu ildönümünün qeyd edilməsi haqqında sərəncam imzalayıb
Bu gün, 18:08
Sədaqət Arifqızı Mətbuat Şurasına müraciət etdi: - “Sifarişli, qərəzli yazılara son qoyulsun!”
Bu gün, 18:05
Azərbaycan Prezidenti latviyalı həmkarını təbrik edib
Bu gün, 17:56
Kanada şirkəti Azərbaycanın quru yatağından hasilatın həcmini açıqlayıb
Bu gün, 17:55
“Nurgun Motors” prezidentinin “avtoş” oğlu həbsdən çıxır - İTTİHAM
Bu gün, 17:46
Azərbaycanda növbəti yeraltı təkan baş verib
Bu gün, 17:43
Oğurlanmış qoyunlar sahibinə qaytarıldı - Biləsuvarda
Bu gün, 17:35
Nicat Rəhimov belə "İsyan" etdi - VİDEO
Bu gün, 17:33
Dolların noyabrın 20-nə olan məzənnəsi
Bu gün, 17:22
NATO baş katibi Türkiyədən üzr istəyib
Bu gün, 17:21
Səməd Seyidov Ərdoğanın Qarabağ və Putinlə bağlı bəyanatı haqda DANIŞDI
Bu gün, 17:09
Motosikletçilər yaponiyalını soydular - Bakıda
Bu gün, 17:05
Moskva məhkəməsində 6 məhbus damarını doğrayıb
Bu gün, 17:02
Fəal vikipediyaçıdan “Milli Dirçəliş Günü”nə töhfə
Bu gün, 17:01
Damla “Gülsah Lange ile Mutfak Sohbetleri”ndə
Bu gün, 16:59
Məktəbli qıza qarşı qeyri-etik hərəkətlər edən şəxs saxlanılıb
Bu gün, 16:55
Ərinin ölümündə təqsirləndirilən qadın məhkəmə zalından azadlığa buraxılıb
Bu gün, 16:50
2018-ci il kimlərə xoşbəxtlik gətirəcək? - Şərq təqvimi üzrə PROQNOZ
Bu gün, 16:48
Seysmoloji Xidmət Mərkəzindən İTTİHAMLARA cavab: - “Bilməmək ayıb deyil”
Bu gün, 16:47
BDU-da Milli Dirçəliş Gününü qeyd ediblər
Bu gün, 16:45
Sumqayıtda törədilən dəhşətli qətlin üstü açılıb
Bu gün, 16:43
Qanun sərtləşməlidir, bu qara niyyətlilər… - Aynur Camalqızı
Bu gün, 16:41
Yığıncaqda “Lotu Quli”yə səs veriləcək - Moskvanın yeni “KRAL”I KİM OLACAQ?
Bu gün, 16:39
“Bakcell” 3 gəncin layihəsini maliyyələşdirdi
Bu gün, 16:37
“MHP ilə seçkiqabağı ittifaqın yaradılması barədə düşünə bilərik”
Bu gün, 16:27
Arif Alışanovun həbs etdirdiyi sahibkarın qızı 1-ci vitse-prezidentə müraciət etdi - GİLEY
Bu gün, 16:21
AMEA-nın 60 yaşlı direktoru ukraynalı modelin açıq-saçıq fotosunu paylaşdı
Bu gün, 16:18
“Özbəkneftqaz”la birgə layihələrin həyata keçirilməsi üçün böyük perspektivlər var - Rövnəq Abdullayev
Bu gün, 16:15
“Kontakt Home”un daha bir dələduz əməli ifşa olundu - FOTO
Bu gün, 16:13
NATO təlimində Ərdoğan və Atatürkün fotoları hədəf kimi seçilib - ŞƏRƏFSİZLİK!
Bu gün, 16:11
Şirvanda yol polisi reyd keçirdi - FOTOLAR
Bu gün, 16:10
Polislər tatamidə güclərini sınadılar - FOTO
Bu gün, 16:07
Xarici sularda üzən gəmilərimizin fəaliyyət coğrafiyası genişlənir
Bu gün, 15:11
Mahnı qoşub, şeir yazıb, qəpik-quruş alanlar - ARAŞDIRMA
Bu gün, 14:33
Zimbabvedə prezidentin impiçmentinə hazırlıq görülür
Bu gün, 14:12
“ABŞ İŞİD-ə çoxlu dollar verib” - Rəcəb Tayyib Ərdoğan
Bu gün, 14:06
"Payız-qış mövsümündə işıq problemi olmayacaq" - "Azərişıq" vəd verir
Bu gün, 14:05
Azərbaycanda "Rəşadət” ordeni təsis edilib
Bu gün, 13:58
"Lider TV" maddi sıxıntı ucbatından regional bölmələrini bağlayıb - İDDİA, CAVAB
Bu gün, 13:57
Yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqələri yanvarın 1-dən veriləcək
Bu gün, 13:55
Ermənilər Ağdamda dinc sakinləri atəşə tutub - VİDEO
Bu gün, 13:53
Milli Məclis “Prokurorluq haqqında” qanuna dəyişiklik edib
Bu gün, 13:43
Milli Məclisdə vətənpərvərlik verilişləri üçün televiziyalara maliyyə ayrılması təklif edilib
Bu gün, 13:42
“Zeynəb xanım kişi adamdır” - Rasim Balayev
Bu gün, 13:41
Müştəri “Mc Donald’s”dan şikayətçidir, restoran isə... - FOTOLAR
Bu gün, 13:37
“Afrində ABŞ-ın oyununa aldanmaq istəmirik” – Ərdoğan Afrin əməliyyatının başlaması siqnalını verdi
Bu gün, 13:32
Almaniyada partlayış törətmək istəyən “azərbaycanlı” erməni imiş - GƏLİŞMƏ
Bu gün, 13:27
Milli Məclis prokurorluq orqanlarına əlavə səlahiyyət verilməsini nəzərdə tutan qanun layihəsini qəbul edib
Bu gün, 13:18
Şirkət-Xidmət
 
 
Dia.az © 2010 - 2014
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
Bizimlə Əlaqə : Tel - (055) 560 77 49 (070) 202 30 39 E-mail : [email protected]
Designed by Daraaz.net
�������@Mail.ru